Методи моделювання

У 3ds max (як і в інших пакетах моделювання) є декілька способів досягнення однієї і тієї ж мети. Кращим підходом моделювання персонажів ігор в реальному часі є полігональне моделювання (polygon modeling). Патчевоє моделювання (patch modeling) особливе корисно при створенні природної геометрії або геометрії м'якої поверхні, наприклад волосся, одягу або хвилястих поверхонь, як вода. Інші методи моделювання, такі як неоднорідні раціональні В-сплайни (NURBS) і поверхні розділення, також ефективні і цінні. Але вони більше підходять для високодеталізованих, а не нізкополігональних ігрових персонажів. Моделювання на рівні об'єкту або підоб'єкту з використанням вершин, ребер і граней - безумовно, кращий спосіб управляти складністю поверхонь і, що важливіше, формою моделі персонажа. 

Ось деякі загальноприйняті методи полігонального моделювання: використання примітивів, витискування форм або граней, застосування булевих операцій і навіть використання моделі з високим дозволом як шаблон, по якому буде побудована модель з нижчим дозволом.