Висновок

Без сумніву, ніщо не таке гідне винагороди, як анімація персонажів. У цій книзі я давав поради, указував тонкощі, приводив інструкції в надії, що ви зможете повірити в свою здатність «пожвавити» персонажі. Програми 3ds max і character studio - відмінні інструменти, і з кожною новою версією вони стають все кращими. Цей факт, а також зростання потужності комп'ютерів і ігрових приставок відкривають нові горизонти анімації персонажів ігор в реальному часі. Я не сумніваюся, що в найближчі п'ять років ми побачимо персонаж, що складається з 10000 полігонів, неймовірно швидко анімується, з тоннами піротехніки і інших ефектів. 

Вам же як аніматорові персонажів потрібно буде отримати користь з будь-якого технологічного нововведення, підпорядкувати його своїй творчій волі. Анімація персонажів завжди буде однією з найскладніших і найбільш винагороджуваних форм комп'ютерної графіки. Щоб краще за неї освоїти, потрібно працювати, експериментувати тисячі годинників. Який би інструмент ви не використали, над яким би проектом не працювали, не зупиняйтеся на досягнутому (якщо час дозволяє). Шукайте цікавішу позу, динамічний, чистий рух. У кожному з нас закладена