Нова зброя одним клацанням миші

Арсенал зброї Betty невеликий: у неї є дробовик, гранатомет, кулемет, ракетниця і рейкова гармата. Вони відмінні один від одного швидше ефектом дії, а не різними фізичними формами. Вибір цього підходу заснований на спробі обійти дві звичайні для ігор action проблеми: використання «чарівного» бездонного рюкзака і рішення складної задачі носіння безлічі видів зброї одночасно, яке по ідеї повинне закривати велику частину персонажа. Механіка відтворення гри не порушується через відсутність можливості в цій грі носити з собою артилерію, що складається з дюжини різних знарядь. Насправді при введенні вищезазначеного альтернативного підходу з рюкзаком, що проводить енергію для зброї, замість бездонного рюкзака економляться полігони. Всякий раз, коли Betty вбиває ворога, він залишає на місці своєї смерті енергію, яку вона піднімає і додає в свою систему рюкзака підживлення озброєння. Разом з тим, що Betty застосовує таку сукупність популярних типів зброї, вона також служить для експерименту, в якому розробники гри хотіли випробувати деякі ідеї (проте це не було зроблено) в спеціальних анімаціях руху для Quake III Arena (Q3a).